Modificare sau anulare comanda
Daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la numarul de telefon: 0740 246 128. Colegii nostri de la Suport clienti vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda. De asemenea, posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila si din contul tau de client, sectiunea „Comenzile mele”.
Livrare prin curier
1. Pentru produsele vandute de Hortifrut care fac parte din urmatoarele categorii: Substraturi de turba , Ingrasaminte.
2. Taxa de livrare de variaza in functie de greutate iar aceasta se va aplica si va fi vizibila in cos inclusiv pentru: i) comenzile care contin si produse aflate in promotie cu transport gratuit; ii) comenzile cu valoare de peste 200 lei.
3. Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 200 lei care contin produse vandute de Hortifrut,cu exceptia produselor mentionate la punctele 1 si 2 de mai sus.
Taxa de livrare mentionata in aceasta sectiune se refera strict la produsele vandute si livrate de catre Hortifrut.
5. Costul si conditiile de livrare pentru produsele vandute de partenerii Hortifrut Marketplace sunt afisate in pagina partenerului – o poti accesa dand click pe numele acestuia, afisat in pagina produsului.
Livrarea produselor vandute de partenerii Hortifrut Consulting
Unele produse din site sunt vandute de catre partenerii nostri din Hortifrut. Aceste produse sunt livrate direct de catre partener, prin curier rapid. Costul si conditiile de livrare sunt afisate pe pagina partenerului – o poti accesa dand click pe numele acestuia, afisat in pagina produsului.
Daca intr-o comanda ai atat produse Hortifrut, cat si produse vandute de un partener Hortifrut, acestea vor fi livrate separat – produsele Hortifrut vor fi livrate de catre unul dintre curierii cu care avem contract, iar produsele partenerului vor fi livrate de catre curierul cu care lucreaza acesta.
Termenele de livrare se refera la comenzile pe care ai ales sa le platesti ramburs/ numerar.
Daca ai ales o alta modalitate de plata – card online, ordin de plata, plata in rate – termenul de livrare se poate modifica in functie de inregistrarea platii.
*La receptionarea/ridicarea comenzilor achitate (Ordin de plata, card online, rate, itransfer, etc) este obligatoriu prezentarea unui act de identitate:
– Pentru persoane fizice este necesara prezentarea unui act de identitate
– Pentru persoane juridice este necesara prezentarea unui act de identitate si imputernicire din partea firmei.