1. Definitii si termeni

Magazin horticol sau Snoozies – este denumirea comerciala a S.C. Hortifrut Consulting SRL., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Cluj-Napoca, Strada Tasnad nr. 19, avand numar de ordine in Registrul Comertului J12/4952/13.07.2017 cod unic de inregistrare fiscala 37974874

Vanzator – magazin-horticol sau snoozies.

Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre magazin-horticol.ro (electronic, telefonic, sau orice alta varianta) sau in baza unui acord de utilizare existent intre magazin-horticol si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Utilizator – reprezinta orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site care acceseaza site-ul, in scopuri private sau profesionale care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele din interiorul site-ului din sectiunea Termeni si Conditii.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si aflarea de noi informatii, transmie telefonic sau electronic, care contine informatii despre Client precum si istoricul Clientului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, produse favorite etc.).

Favorite – sectiune din Cont care permite Clientului / Utilizatorului sa isi creeze Liste.

Lista – pagina web din Favorite in care Cumparatorul/Utilizatorul poate adauga produse, bunuri pe care le considera a fi preferate si pe care, ulterior, le poate adauga in cosul de cumparaturi („cosul meu”).
Listele pot fi:

- Publice: orice Client/Cumparator/Utilizator poate vizualiza Lista Cumparatorului/Utilizatorului in cazul in care acesta a distribuit-o pe retelele de socializare sau daca  este accesat profilul public al Cumparatorului/Utilizatorului din Site. Listele sunt publice, iar Cumparatorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca private oricand, direct din Contul sau, sectiunea Favorite.

- Private: acestea pot fi vizualizate numai de titularul Contului. Cumparatorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca si publice oricand, direct din Contul sau din sectiunea Favorite.

Site – domeniul magazin-horticol si subdomeniile acestuia.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparator isi exprima intentia de a achizitiona anumite Produse si Servicii si sa faca plata acestora.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

CURIER – orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid

UTILIZARE ABUZIVA: reprezinta utilizarea site-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii firmei Hortifrut Consulting.

Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un produs/bun. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau serviciu.

Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.

Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre magazin-horticol, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

  1. Drepturile de proprietate intelectuala si industriala

2.1. Continutul site-ului www.magazin-horticol.ro incluzand dar nelimitandu-se: imagini statice,  imagini dinamice texte, elemente de grafica web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, , text si/sau continut multimedia este integral proprietatea MAGAZIN-HORTICOL acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare) si este aparat de Legea privind dreptul de autor si drepturile conexe si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul Hortifrut Consulting a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.

2.2. Magazin-horticol si logo-ul magazin-horticol sunt marci inregistrate ale Hortifrut Consulting.

2.3. Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de magazin-horticol, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al magazin-horticol asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al magazin-horticol

2.4. Hortifrut Consulting poate oferi Cumparatorului/Clientului, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o forma descrisa, un anumit continut al site-ului. Acest acord se aplica strict pentru continutul/continuturile definite, pe o perioada stabilita in acord si doar pentru persoana/persoanele carora li s-a permis utilizarea acestor continuturi, fara a putea utiliza alte continuturi ale site-ului magazin-horticol.ro.

2.5. Articolul nu reprezinta un angajament contractual din partea magazin-horticol pentru respectivul Client/Cumparator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

2.6. Orice Continut la care Clientul/Cumparatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Termenilor si conditiilor, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre magazin-horticol si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea magazin-horticol cu referire la acel Continut.

2.7. Clientul/Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Termenilor si conditiilor.

2.8. Utilizarea pe magazin-horticol.ro a oricarui nume de marca inregistrata nu constituie reclama pentru compania respectiva. Magazin-horticol.ro nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi invinuita pentru pagubele aparute prin folosirea continutului site-ului.

2.9. Niciun Continut transmis catre Client sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea magazin-horticol si/sau al angajatului/prepusului magazin-horticol care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

2.10. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin Termenii si Conditiile sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

  1. Continut si descriere produse

3.1. Hortifrut Consulting declara pe propria raspundere ca produsele pe care le vinde sunt produse originale. Produsele originale sunt oferite intocmai dupa cum sunt prezentate si oferite de producatorul lor, in limita stocului disponibil. 

3.2. Hortifrut Consulting declara faptul ca toti producatorii produselor originale vandute prin intermediul site-ului www.magazin-horticol.ro si-au rezervat dreptul sa modifice specificatiile tehnice si comerciale ale produselor fara notificare prealabila.

3.3. Magazin horticol poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care magazin-horticol are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

3.4. Continut reprezinta toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

- Continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

- Continutul site-ului (texte, descrieri ale produselor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) a fost alcatuit in colaborare cu reprezentantii marcilor respective in Romania. Descrierile produselor prezentate in magazinul nostru sunt identice cu cele puse la dispozitia noastra de catre reprezentantii fiecarei marci in parte. Acestea corespundeau realitatii in momentul introducerii lor in website. Hortifrut Consulting nu poate fi facut raspunzator pentru eventualele omisiuni, greseli sau modificari aparute.

-orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;

-informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;

-informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada; date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

  1. Documente contractuale

4.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

4.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

4.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

4.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul emailului si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

4.5. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.

  1. Politica de vanzare online

5.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.
Pentru motive justificate magazin-horticol isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel magazin-horticol. In astfel de cazuri clientul/cumparatorul se poate adresa telefonic sau prin email la magazin-horticol.

5.2. Comunicarea cu magazin-horticol se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Magazin horticol are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

5.3. Preturile produselor prezentate in site sunt exprimate in lei si includ TVA si taxa verde (daca este aplicabila produselor comandate). Pretul de achizitie al produselor prezentat pe factura va fi acelasi cu cel prezentat pe site la momentul efectuarii comenzii.

5.4. In cazul in care pretul sau alte detalii referitoare la produs au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea produsa, daca livrarea nu s-a efectuat inca.

5.5. Lansarea unei comenzi presupune doar confirmarea de inregistrare a acesteia in cadrul platformei magazin-horticol.ro, acceptarea acesteia, disponibilitatea reala a produselor si termenele de livrare conform informatiilor aparute pe pagina de comanda se vor confirma telefonic sau pe email de catre reprezentantii magazin-horticol.ro la confirmarea comenzii.

5.6. Termenul de valabilitate al preturilor si ofertei este cel mentionat pe site-ul magazin-horticol.ro In lipsa unei mentiuni, preturile pot fi oricand modificate. De asemenea, preturile pot suferi modificari zilnice, in functie si de evolutia cursului valutar anuntat de Banca Nationala a Romaniei.

5.7.Toata oferta si toate promotiile sunt valabile in limita stocurilor disponibile

5.8. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

5.9. Imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, fara ca sa creeze obligatii contractuale; cu toate precautiile luate de Hortifrut Consulting SRL, produsele livrate pot diferi de imagini in ceea ce priveste culoarea, accesoriile, aspectul general, particular, etc., Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare

5.10.Hortifrut Consulting nu poate garanta disponibilitatea in stoc in orice moment a tuturor produselor

prezentate. Hortifrut Consulting va informa consumatorul despre indisponibilitatea produselor; orice sume platite de orice cumparator in avans - fara a fi primit o confirmare a comenzii - vor fi rambursate de catre Hortifrut Consulting  in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 45 zile, in cazul in care Hortifrut Consulting nu poate onora comanda confirmata.

5.11. Cu acordul consumatorului, Hortifrut Consulting poate livra un produs sau serviciu similar de o calitate si pret echivalente cu cele solicitate initial, in cazul indisponibilitatii produsului sau serviciului comandat. In caz contrar, se va recurge la rambursarea de catre Hortifrut Consulting a sumei platite de catre consumator in termen de maxim 45 zile.

5.12. Hortifrut Consulting nu isi asuma responsabilitatea pentru buna functionare a surselor externe de continut catre care se fac trimiteri, nefiind in nici un fel implicat in gestionarea acestora - si isi rezerva dreptul de a bloca accesul prin intermediul acestui site catre acele domenii Internet care pot avea continut ilegal sau daunator.

5.13. Hortifrut Consulting nu raspunde de eventualele defectiuni ale produselor cumparate de la magazinele sale. Toata responsabilitatea acestor defectiuni si repararea lor revine in sarcina producatorului si service-ului autorizat de acesta. Toate produsele sunt insotite de certificatul de garantie original emis de furnizorii nostri. 

5.14. Valoarea maxima a obligatiilor companiei Hortifrut Consulting fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de Hortifrut Consulting de la acest client.

5.15. Hortifrut Consulting  nu este raspunzator pentru nici un fel de pagube directe, indirecte, accidentale, speciale, referitoare la inclusiv, dar nelimitat: profitul nerealizat, imposibilitatea de utilizare sau alte pierderi intangibile sau incomensurabile (chiar daca Hortrifrut a fost informat anterior de posibilitatea aparitiei unor asemenea pierderi), rezultand din:

      5.15.1 posibilitatea sau imposibilitatea accesarii website-ul de catre utilizatori, pe o perioada nedeterminata de timp;

      5.15.2 utilizarea sau imposibilitatea utilizarii informatiilor site-ului;

      5.15.3 accesul neautorizat la, sau deteriorarea transmisiilor sau datelor utilizatorului;

      5.15.4 declaratii sau actiuni ale oricarei terte parti asupra serviciilor site-ului;

      5.15.5 orice alta problema legata de serviciile site-ului.

5.16. Hortifrut Consulting  isi rezerva dreptul de a modifica si actualiza in orice moment intreg continutul

acestui site fara o notificare prealabila.

5.17. Dupa 14 (paisprezece) zile de la achizitionarea unui Bun sau Serviciu, Cumparatorului i se va solicita inscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor produselor de pe magazin-horticol.ro

  1. Cesionarea si subcontractarea

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind insa necesar acordul acestuia. Cu precizarea ca vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

  1. Comanda

7.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

7.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

7.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil  si acceptat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

7.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

7.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
7.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de magazin horticol, in cazul platii online;
7.4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

7.5. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese,

6.6. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regaseste la adresa.

7.7. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

7.7.1. pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
7.7.2. pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/ Card bancar-> prin virament bancar;
7.8. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

7.9. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.